کمیک هوک

راز و رمزهای رد دد 2 – ایستراگ رد دد ریدمپشن 2

راز و رمزهای رد دد 2 آنقدر زیاد هستند که شاید تعدادشان که با آپدیت های جدید افزایش میباد هرگز قابل شمارش نباشد اما این بار قصد داریم چند تا از ایستراگ های رد دد ریدمپشن 2 را برایتان منتشر کنیم همراه ما باشید !

رستگاری به رنگ سرخ

اگر بازی رد دد ریدمپشن 2 را تجربه کرده باشید متوجه گیم دیزاین و آرت فوق العاده بازی در کنار داستان ضعیف و تا حدی کلیشه ای این بازی خواهید شد اما نکته اینجاست که رد دد 2 همیشه کارش با داستان ها بد نیست فقط در خط داستانی اصلی خرابکاری میکند ! حالا میتوانیم برویم سراغ زار و رمزهای ردد 2 تا بفهمیم داستان از چه قرار است !

راز و رمزهای رد دد 2

برای پیدا کردن راز و رمزهای رد دد 2 تا حدی باید نسخه ی اول این بازی را بازی کرده باشید یا در جریان حواشی بازی باشید اما اگر رد دد یک را تجربه نکردید یا داستان فراموشتان شده ایرادی ندارد هرجا که لازم بود یادآوری خواهیم کرد ! داستان از این قرار است که نمی توانید یک روز خوش در رد دد 2 سپری کنید حتی اگر خبری از جایزه بگیرها به همراه سگ هایشان نباشد ماموریت های جانبی دست از سرتان برنخواهند داشت که از قضا بیشتر راز و رمزهای رد دد 2 هم درمیان همین ماموریت ها قرار دارد ! حالا میتوانیم برویم سراغ ایستراگ رد دد ریدمپشن 2 !

راز و رمزهای رد دد 2 – ایستراگ رد دد ریدمپشن 2

1-خون آشام در رد دد 2 !

سینت دنیس شهر پر و رمز و رازی است ! اگر همانطور که در شهر گذر میکنید نگاهی به در و دیوار بیندازید نوشته هایی شعر مانند میبیند که بیشتر شبیه ترانه های عاشقانه در وصف خون هستند ! وقتی تمام این نوشته ها را پیدا کردید روی نقشه جایی به شما نشان داده میشود که آیکون آن روی نقشه شبیه مراحل اصلی بازی است ( شاید دی ال سی در کار باشد !) وقتی به آنجا میرسید یک خون آشام عزیز میبینید که درحال صرف شام اش است و با همان ادبیات خون آشامانه اش از شما میخواهد که گورتان را گم کنید ! اما اگر یک وقتی مثل من ترجیح دادید که کارش را یک سره کنید پس از لوت کردن دو بال خفاش نصیبتان خواهد شد !

2-ایستراگ رد دد 2 و گلیچ رد دد 1 : خانم میمون !

پس از انتشار رد دد ردمشپن 1 یک گلیچ جالب در بازی وجود داشت ! یکی از زنان در بازی صورت میمون داشت که شما میتوانستید آنرا برانید ! میدانیم کمی عجیب غریب وغیرانسانی به نظر میرسد ولی نکته این بود که خیلی سریع حرکت میکرد ! در رد دد 2 در یکی از خرابه ها کنار آسیاب جسد یک انسان را پیدا میکنید که وقتی جلوتر میروید متوجه صورتش میشوید که جمجمه میمون دارد ! ظاهراً سازندگان خانم میمون را به آسیاب بستند تا جان بدهد !

3-ربات قاتل

یکی از مراحل جانبی بازی با شخصیتی به نام مارکو دراژیک ملاقات میکیند او یک نابغه است که در دیدار اول سعی دارد سرمایه گذارانش را متقاعد کند تا روی قایق بدون سرنشین سرمایه گذاری کنند ! که این کار را شما برایش انجام میدهید . وقتی وارد آزمایشگاه شخصی مارکو میشوید او شما را با یک ربات که ساخته ی خودش است و سعی دارد هوش مصنوعی به او بدهد آشنا میکند! چند روز بعد که برگردید جنازه ی مارکو را نقش بر زمین میبینید ! راستی رباتی هم آنجا نیست ! رد ربات را که بگیرید در وسط نا کجا آباد پیدایش میکنید او فقط یک چیز میگوید : پاپا ؟

4-پدر و پسر پروازی !

در قسمت اول رد دد در یکی از مراحل جان مارستون به یک مخترع که سعی در پرواز دارد کمک میکند ! این مخترع کسی نیست جز چارلز کنییر او با اختراعش از ارتفاع تپه به کمک مارستون میپرد و …. حالا به نظر میتوانید همان اختراع را در در محل سقوط پیدا کنید که رویش نوشته چارلز کنییر ! اگر به سفر در زمان فکر میکنید بیخیال ! در یکی از تماشاخانه های شهردنیس میتوانید فیلم آدلر کنییر یا همان پدر چارلز را ببینید که ماجرای اختراع غم انگیزی دارد ! مثل پسرش!

راز و رمزهای رد دد 2

5-بانی مک فارلن !

در رد دد ریدمپشن یک یکی از کارکترهای اصلی بازی بانی مک فارلن یا همان خانم بلوند که چند بار جان مارستون را نجات داد بود را به یاد دارید؟! اگرچه خبری از خود او در رد دد 2 نیست اما راز اینکه او هرگز ازدواج نکرد را میتوانید در رد دد 2 پاسخ دهید ! در ساحل کنار آرمادیلو جنازه ای لب آب میبینید ! مثل همیشه جیبش را خالی میکنید ناگهان به هوش می آید و میگوید : بهش بگو تسلیم نشدم ! نامه ای به دستتان میدهد و میمیرد (میتوانید مطمئن شوید ! با گلوله !) متن نامه را که میخوانید پس از کلی ابراز عشق و علاق به خانم مک فارلن متوجه میشوید این دوست بیچاره که قصد خالی کردن جیبش را داشتیم عاشق بانی مک فارلن بوده و پدربانی به خاطر فقر دوست عزیزمان اجازه ازدواج نداده ! این هم راز تنهایی خانم مک فارلن!

راز و رمزهای رد دد 2

6-پایان مخفی !

ظاهراً داشتن پایان مخفی قرار است در تمام بازی ها مد شود ! در ردد 2 وقتی ماموریت جانبی “قدیمی ها راست میگفتن ” را تمام میکنید و شهر را از دست معدن دارها نجات میدهید دوربین بازی چند لحظه ای به حال سینمایی ثابت میمیاند و شما میتونید ازکادر خارج شوید و به خاطر داستان جالب این ماموریت در افق محو شوید !

دیدگاه‌ها (5)

*
*

    حمید Guest اکتبر 25, 2019 Reply

    این بازی ایستراگ های زیادی داره مثل زن الاغی که شکل الاغ و عجیب و غریبی داره :|

      hook مدیر کل اکتبر 25, 2019 Reply

      بله و آپدیت ها هم بیشتر میشه حالا باید منتظر نسخه پی سی رد دد۲ باشیم که بازم قراره چیزای جدید داشته باشه

    احمد Guest جولای 17, 2020 Reply

    چه چرتتتتتتتتتتتتتتت

      hook مدیر کل جولای 18, 2020 Reply

      موافقم

    ناشناس Guest نوامبر 2, 2021 Reply

    اره بینهایت زیاده

همین حالا! در خدمت شما