کمیک هوک

انواع کتاب مصور ؛ به علاوه توضیحاتی مختصر !

کتابهای مصور انواع مختلفی دارند ؛ کودکانه ، نوجوانانه ، بزرگسالانه ، شاد ، غمگین ، روشن ، تاریک و … . اما از میان انواع کتاب مصور کدامیک را بخوانیم ؟ انواع کمیک را میشناسید ؟

بستگی دارد که چه نیاز دارید ! همانطور که قبلا گفتم کمیکها انواع مختلفی دارد که هر کدام برطرف کننده نیاز یک قشر است ؛ به چه نیاز دارید ؟ یک زندگی شاد و رنگی یا یک داستان تاریک و غم انگیز ؟ یا شاید هم تنها کمی درام می‌خواهید ؛ یا اصلا میخواهید چاشنی طنز اضافه کنید ! شاید مثل خود من عاشق خشونت بیش از حد هستید و آمده‌اید که خون ببینید ! در هر صورت ، کامیکها برای برطرف کردن نیازهای شما نوشته شده اند و شما حق انتخاب دارید از میان انواع کتاب مصور ( انواع کمیک ) یکی را انتخاب کنید .

 

اما کدام را بخوانیم ؟

هرکدام را که دوست دارید ! شاید کمیکها ژانرها و انواع مختلف داشته باشند اما تمامی آنها آنقدر سرگرم کننده هستند که بتوانید آن ها را بخوانید . بسیاری از انواع کمیک از روی جلدشان قابل شناسایی هستند و از همان نگاه اول میتوانید تشخیص دهید که با چه چیزی طرفید ؛ مثلا اگر کمیک حاوی صحنه های خشن باشد ، معمولا بروی جلد آن شاهد درگیری هستید ؛ اگر کتاب مورد نظر تاریک باشد ، شاهد این خواهید بود که جلد آن تمی تاریک دارد . در مقالات آینده برای شما از شرکتها و کمپانیهای کمیک سازی معتبر می‌گوییم ولی تا همین حد در جریان باشید که معمولا در سوی روشن قضیه ، کمیکهای کمپانی مارول را داریم و در سوی تاریک و مه گرفته ، کمیکهای دی سی و شرکتهای مستقل کمیک سازی ایستاده اند ! البته این موضوع همیشگی نیست اما باید بدانید که در کل ، موضوع اصلی همین است ! در آینده از مارول و دی سی هم برای شما خواهیم گفت .

 

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*

همین حالا! در خدمت شما